Good morning sunshines!

Okej, nu har jag inte bloggat på 3 dagar!!! :O
Vad är de som är fel?! Nej, jag har bara knappt fått låna internetkabeln :S Sry för de, men nu blire ändring på de jag lovar.

I fredags kom våran vän Raye upp och han blir kvar i en vecka, skitkul! :D Vi har tagit de lugnt och chillat hela helgen (: Inte gjort nåt speciellt så de finns inget att skriva om de.
Igår kom b-briends pappa och syster upp helt oanmälda ;S jag blev rätt chockad. Fick brottom att klä på mej kan jag ju säga , hehe. Dom hade åkt motorcykel upp och ville överraska oss :)

Imrogon eller på tisdag ska jag köpa en undulat! :D Åh va kul!



Skriver mer senare!
Pussss / F

Kommentarer
Postat av: Anonym

då måste man typ betala..eller skaffa en ny blogg :)

2009-09-20 @ 12:05:21
URL: http://louisefransson.blogg.se/
Postat av: Felicia

nej men gud va jobbigt :(

2009-09-20 @ 12:06:47
URL: http://feliciaaaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0