Gymnasiemässan på Conventum

GY-mässan var verkligen hur kul som helst!
Vi hade ju modevisning och jag var modell. Vi hade kläder från Carlings och jag fick ha en svart jeanskjol och en vit top. Jag kan inte beskriva med ord hur bra de gick för mej. Jag vill ju inte skryta men jag är asnöjd med min insats! :) Folk frågade om jag var van med det och hade gått förut men nej, idag var faktiskt första gången!
Mamma, mormor, kusin Angelica & Inga-Lill åkte ända ner till Örebro för att se. Gud va glad jag blev för de, tanks guys! <3
Ingen verkar ha lagt upp bilder från modevisningen än men jag snor åt mej bilder så fort jag kan. Om nån har filmat, säg till!

Barbie har börjat prata också, hon sitter och skriker efter mej i buren, hihi. Jag var nästan rädd att jag hade köpt en stum undulat men nejdå, gud va hon låter :) Min lilla sötnöt!

Puss/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0