Hem mot Dalarna imorn!

Nyss kikat på film, The Cell 2 , den va väl ok.
Lite godis köpte vi idag iaf föresten, två påsar med sura nappar och två mars :) hihi, de duger för idag.
Såg klart på Män som hatar kvinnor idag efter skolan också, den va riktigt riktigt bra faktiskt. Se den!

Imorn går jag i skolan i 8 timmar :( (de är faktiskt 1/3 dygn :O) alltså mellan 8-16, men jag har bara 5 lektioner endå och jag tror att 3 av dom är styling så de gör väl ingen ;)
Efter skolan blir de att dirr kila iväg till stationen (som ligger bredvid skolan, he-he) och fara iväg hem mot Dalarna och hem till byn, de blir skönt. Vi ska ju fira min lilla gullunge Karin som fyller 2 år!
Nån hemifrån som vill ses i helgen? Fast de blir nog mest att hänga men pojkarna där hemma, dom som inte har lyckats slita sej från Långshyttan *host-host* ;) haha, nejdå, jag gillar min byhåla på nåt vis endå :)




Neeeej men gud! Jag har inte packat och inte skrivit novellen som skulle ha varit inlämnad idag :O ojojoj.
Måste kila verkligen! Pusspuss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0