Hemma från stan

Hej allihopa! Har precis kommit tillbaka efter en sväng på stan. Köpte lite prylar på Clas Olsson och en present till Karin på Stadium. Och så va vi på Ica, idag blir de grillad kyckling med ris och bearnaise sås, mums!
Jag sitter här och dricker is-loka och de är nästa "drick lugnt tobbe!"-varning (som dom säger till tobbe I en annan del av Köping), för jag bara häller i mej. Men gosh va slut jag är, de va riktigt varmt att gå hela vägen hem.




Ny skurmopp eftersom att våran gick av när vi skurade trappen efter helgens bravader.
En jättegullig rosa måttsats.
En fotfil (jag gillar inte att folk struntar i att ta hand om sina fötter, usch.)


Är de jag som är extremt blond eller är de fler som inta fattar hur man ska få på måtten på ringen? Maaama hjälp mej!


Och så köpte jag ju en present till Karin som fyller 2 år (:
Ett par jättegulliga fodrade sneakers från Stadiums märke Warp.



Blev inte solariet nu, men kanske senare idag elr imorn på morgonen innan skolan eftersom att jag börjar först 11:40. Vi får se när b-friend vill följa med och göra mej sällskap. Fast 75:- för 30min. är inte de lite väl mkt? Fast hoppas att de är bra då så att jag inte slösar pengar på skit!

Nu ska jag hjälpa b-friend med maten!
Klem (som dom säger i norge) / F

Kommentarer
Postat av: Lojs

haha men bra att visa vad du köpte då kanske hon ser det ? :D

2009-09-09 @ 18:49:19
URL: http://lo
Postat av: Anonym

sv: haha ja precis, pass på skogen! :D

2009-09-09 @ 20:53:47
URL: http://johannaa.blogg.se/
Postat av: Felicia

Lojs: Hon är 2 år, hon förstår sej nog inte på bloggar ;) hahah!



Anonym: Skogen? :S

2009-09-09 @ 21:30:49
URL: http://feliciaaaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0