Hemsk dag. Someone please kill me!

Omg! Vad nu? Varför har hon en sån rubrik? De tillhör privatlivet och jag vill inte dirr skriva om de, skulle skämmas allt för mkt då. Nog för att jag mer än gärna skulle skriva exakt allt så att hela världen kan läsa de om dom vill. Men jag är inte elak iaf.


Idag har jag inte gjort så värst mkt.
Jag och Chrille springer runt och hostar och snorar och har oss :( Jag lagade pannkakor dirr när vi vaknade, bara för att jag är världens bästa flickvän (a) Sen såg vi på nån rysare som handlade om en asläskig fågelskrämma. Usch nu är jag tydligen rädd för såna också :/ Efter filmen råkade jag somna på soffan i 1 timme, de va verkligen hur skönt som helst!
Sen drog vi ut på stan en snabbis. Vad vi gjorde där tänker jag inte säga, feel the pain ;) Haha skoja bara. Vi gick runt och letade efter djuraffärer för jag ska ju köpa en undulat om 2 veckor :) Fast jag vill helst ha en rosa ju! Hur lätt äre på en skala att hitta en rosa undulat? :S Om nån har en så let me know! Sen drog vi på ica på hemvägen och handlade lite mat till idag, och en massa dricka så klart!? De blev ugnsstekt kyckling med ris och bearnaisesås! Hur gott som helst verkligen :)
Nu sitter jag här och mår som jag mår, ska nog ta ett bad och fundera lite under vattnet ett tag. Rensa tankarna är nåt jag måste göra. Jag måste verkligen lära mej att ta rätt beslut och att ta mig ur saker medans jag kan... :/

Blir ingen bild för jag är sjuk och ofixad!
Puss och kram skumbanannnnnn! / F

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns här om det är något :) <3

2009-09-18 @ 09:48:33
URL: http://louisefransson.blogg.se/
Postat av: Felicia

okej tack :) <3

2009-09-20 @ 11:31:24
URL: http://feliciaaaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0