Igår gjorde jag..

Jag hade ju "datorfri dag" för att tillbringa lite mer tid med b-friend igår. Så nu ska jag dra heeela min gårdag från att jag hade slutat skolan. Eller ska jag köra ett videoinlägg ist? Hmm... beslutsångest. Lojs föredrar ju att jag gör de för de är så jobbigt att läsa säger hon ;) haha nej men jag skriver nu. Jag har inte lust att sitta och spela in ett videoinlägg utan smink och ofixat hår och när b-friend ser på, speciellt när våran dag har varit som den har varit...............

Igår efter skolan rullade jag hem på min cykel. De är så skönt att skolan ligger på väster för då har jag ju så himla nära dit! Och de är skillnad att cykla ute på landet i Dalarna gämfört mot hur de är att cykla i storstan. Här behöver man i princip bara rulla överallt, hahah!
Ah sen drog jag ut på stan och kikade lite. Jag köpte ett halsband på H&M för 60:- (man kan ju inte komma hem från stan tomhänt eller?) och så la jag undan en aaaaaasfin pälsjacka på BikBok och dom va så snälla så dom kunde lägga undan den till 30 september :O de är typ två veckor, men de är nog bara för att jag är så söt (a) sen drog jag till Pressbyrån (euw?) och köpte en cola (ofc) och när jag klev ut genom dörren så stog min buss där, 5 meter ifrån mej så jag slapp ju vänta på den iaf, like that!
Sen drog jag hem och umgick med b-friend hela dagen. Jag lagade stekt potatis och köttbullar och vi såg på 3 st rysare. Jag blev sjuk igår förresten! :( Jag fick asont i halsen efter att vi sett på Idol (och nej, jag satt inte och gormade när vi såg de så de är inte drf) de sved liksom i hela bramdelen av halsen och ända ner mellan brösten.



Pusspusskrampusskram (ha-ha?)/ F

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes jag föredrar videoinlägg haha ;D

2009-09-18 @ 09:47:04
URL: http://louisefransson.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha ja du gör ju de :) men de är inte så värst kul att sitta och videoblogga när chrille sitter och ser på :S får göra de när jag är själv hemma, jag har ju skaffat videofy.me nu :D

2009-09-20 @ 11:32:51
URL: http://feliciaaaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0