Inga pengar på mobilen.

Föresten, till alla er som har sms:at mig idag så har jag fått slut på pengar :( Så jag svarar här ist! Jag skriver de på bdb också för dom som inte ser de här.

Johanna: Nej, jag har inte skrivit om filmen. Jag har ärligt talat bara tagit de lugnt nu när jag är sjuk. Men jag kan försöka hinna med de nån dag i veckan! Puss <3

Linda: Nej, jag kommer inte till skolan imorn. Men jag har planerat att jag ska vara uppe på benen igen på fredag! Eller de måste jag ju ;) hihi. <3

Johanna: Ja, du får ta med din pojkvän på festen! :D <3

Ida: Ja ta med dej Erika och Lisa, ju mer folk ju bättre tkr jag! ;) <3


Sådär, hoppas ni ser detta nu! Jag kommer troligen inte ha pengar på mobilen i typ en månad nu så ring ist om de är nåt viktigt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0