Inte mkt tid över till bloggen imorse..

Hejsan! Förlåt för att jag inte har hunnit blogga idag. Men all tid imorse gick till att duscha, fixa i ordning mej och fixa mat. Imorse för mej var typ kl 11 ;) Jag gjorde iaf baguetter med tonfiskröra i, de blev hur gott som helst! Fast de blev ju inte en hit för alla där hemma, en hit och ett smack rätt ner i bordet kanske? :O

Nu sitter jag på min tredje och sista lektion för dagen, svenska. Men jag gör ingenting eftersom att jag skriver på novellen på b-friends dator och min mejl funkade inte imorse (var min ursäkt till att jag hade glömt bort att göra den till idag) hehe (a) Men jag ska hem och göra den idag , promise!
Och så måste jag tvinga b-friend att gå med mej ner till ekers och köra godis, 1 kg minst! Jag har faktiskt inte ätit godis på hela 2 veckor nu :O Abstinens!



Jag slänger in en dagens när jag har kommit hem!

Jag har föresten kommit på hur man gör med min fina måttsats!!!! De va ju inte svårt alls.. hehe ;)


Pousssen! / F

Kommentarer
Postat av: Lojs

sv: haha ja så sjukt bra !

2009-09-10 @ 18:48:53
URL: http://louisefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0