Kvällsbloggning

Här sitter jag och kvällsbloggar. Fast de verkar som att jag ska behöva vara rädd för att blogga, där sjönk självförtroendet en smula till, tack!

Iaf, dagen har varit rätt så bra. Guuud va varm de har varit, kom hem efter skolan med världens huvudvärk + att jag var kissnödig som en .. en?.. en sjögurka, de blir bra! Iaf, så när jag kom hem satt gullungen jag har till älskling och monterade ihop en av våra byråar som vi köpte på Ikea igår :) gud va jag älskar han!
10 månaders dagen blev väl hyfsad. Nåt mer behöver jag inte säga här i bloggen.

Vi fixade i ordning lite i lgh, sen blev de pizza & wallander till middag :) mys! Sen vet jag inte riktigt vad jag har gjort :s JO! Jag bakade en cheesecake till efterrätt, fast när den va klar så läste jag i receptet att den ska stå i kylen över en natt, jo man tack för den efterrätten? Aja, whatever!

Jag har kutat runt i trapphuset till grannarna idag också och förvarnat dom för att de blir fest här på fredag :) ingen hade nåt emot de (y) Yes! Tur jag tog på mej min oskyldig-liten-flicka-blus så att jag såg extra snäll ut ;) Men dom som känner mej väl vet att jag är en wild-girl! Hahah ;) Jag är tydligen en riktig bitch också? Kul för er då :)

Sen på kvällen tog jag mej en latte och ett varmt bad :) Yaaay! Jag har aldrig bott i ett hus med badkar (nog för att jag har bott i samma hus hela mitt liv) men nu äger jag till och med ett helt eget! :D
Och så målade jag tånaglarna, rosa såklart! Och efter de tog jag & b-friend en liten kvällsprommis runt huset. Ja, de tar typ nästa 5 min. att gå runt de eftersom att de är 120 lägenheter i vårat hus , daaaah!


Ha! Ni trodde ni skulle få se snygga mej utan smink va? Där trodde ni fel!



Snyggt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0