Måndag morgon

God morgon allihopa! Nu har jag fixat i ordning mej klart och ska snart rulla iväg till skolan.
Gud va skönt de är när man kan ta de lugnt om morgnarna.
Idag slutar jag typ kl 1, skönt. Då ska jag hem och umgås med b-friend, kanske städa lite elr nåt.
Vi ska ha nån slags fotografering i skolan idag, men jag har inte förstått om vi ska ta klassfotona idag elr om de är nåt annat. Aja, de visar sej. Jag har iaf fixat mej endå.
Vi ska ut i skogen idag också och mäta pH-värden och ljusstyrkor och shit, usch va tråkigt. Jag är smart och packar med mej mjukiskläder iaf! Fast de ser ut att bli väldigt bra väder idag så de kanske blir lite varmt. Men jag vill verkligen inte spring runt i skogen med linne så att jag får en massa mygbett och shit.



Gud va söt jag är! ;)

Ne nu måste jag cykla iväg innan jag blir sen. De blir lite mys med Emma innan vi börjar :) Slänger in dagens outfit lite senare!
Ha en bra dag! Pussss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0