Mår inte bra..

Hej gott folk :) Hann inte blogga imorse, jag hade lite brottom. Dum som jag är så råkade jag ställa klockan en timme försent så de blev en rätt så stressig morgon, usch jag hatar att stressa.
Sitter i skolan nu och har Arbestmiljö & Säkerhet, kollar på nån film. Fast jag kollar ju inte, jag bloggar :D
Jag mår inte så bra idag så jag funderar på att gå hem sen. Jag vet inte riktigt vad de är men jag har ont i halsen och känner mej helt slut :( Jobbigt..

Jag ska kolla med Victoria, våran hentverks lärare som vi har styling med och se vad vi ska göra idag. Om de inte är så jätteviktigt så går jag nog hem. Vi ska ut i skogen idag på Idrotten också men de va inte så viktigt för mej :P Jag va ju i skogen igår? De vore en annan femma om vi skulle gå på stan elr nåt ;)

Jaja, jag skriver senare. De blir ingen dagens idag och för er som vill veta så har jag bara svarta mjukiskläder på mej :P
Pusspusspuss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0