Måsten för en heltidsbloggare? ;)


Nu när jag ska börja blogga seriöst 24/7 typ så måste jag ju inskaffa mej en rosa mysdress (: de är ju bloggar-tradition? Haha. Och nej, jag är inte kissie-kopia elr nåt sånt. That's me helt enkelt (:




Åh jaaa! Jag kom på en sak; jag har ju suktat efter löshår i typ 2 år, och nu har jag bestämt mej. Om 26 dagar (haha okeej?) när jag fyller år så ska jag köpa blont löshår från Taj Mahal, 780:- Nog ska jag få de när jag fyller år? Jag får ju mkt pengar jämt när jag fyller år?



Och till löshåret behövs ju bra silverschampo! Jag har den nedanför fast "Shine Blonde" och den är inte lika bra som den som heter Silver. De som är lite synd bara är att jag just har köpt 1,5 liter av Shine Blonde :S Aja, whatever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0