Min eftermiddag!



Åh va skönt, jag har just tagit mej ett långt varmt bad. Kan nog behövas med tanke på att jag somnade dirr när jag kom hem från skolan och sov i 2 timmar, dum som jag var så sov jag i kofta också, gissa om de blev svettigt?! Jag och Chrille åt fiskbullar och mos idag, jag har faktiskt lärt mej att tycka om fiskbullar igen! (berömtack?) Till efterrätt tog jag en bit av min cheesecake som jag bakade igår, den råkade stå inne lite för länge men den gick att äta endå :)
Nu står b-friend och monterar ihop den sista byrån, sen äre dags att lägga ner alla lakan, handdukar och gud vet vad i den, åh jag älskar sånt, de är så himla kul!

Idag kmr Thess & Calle btw! Dom blir nog kvar till söndag kanske (a) och dom tar kattbebisarna med också, åååh va roligt! :D de var så länge sen man träffade männiksorna!
"We're smoking like a genie, the skunky and the greenie!"

Förestem så tycker b-friend att de är fjantigt att läga upp bilder med effekter, han tycker att de verkar som att man inte vågar visa hur man egentligen ser ut. Vad tycker ni? Jag tycker bara att de är kul med lite olika. Whatever!

Nu ska jag vara snäll och hjälpa till lite med byrån! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0