Mitt hem!

Lite bilder på hur lägenheten ser ut (: Blev lite dåliga bilder eftersom jag lära springa runt i hela lägenheten och ta bilder med Mac;en plus att de är rätt mörkt :p menmen, de kommer bättre nån gång!
OBS! Alla bilder är spegelvända :S så ni får tänka lite spegelvänt när ni kollar på dom :P


Hallen


Vardagsrummet


Tv / Dator / Baslåda


Köket


Badrummet


Jag har badkar!!! Jaaaah :D


Jag har en egen liten mini walk-in-closet!


Syns inte riktigt hur stor den är , men större än så är den verkligen!


Sängen, that's where the action is ;) hahah


Mina fina byråar från Ikea! <3


Ja, jag är en ljusmännsika. De kanske märks? ;)

De kommer bättre bilder när jag har tid och ork! Promise!
Pussssssss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0