Monday morning.

God morgon! Jag har just fixat klart mej. De är ju skolfotografering idag i skolan så då gäller de ju att va snyggats ;) haha! Dock ska jag bara vara med på fotograferingen och så ska jag gå till skolsystern och prata lite med henne om hur jag ska göra. Jag är ju sjuk (fortfarande) men jag är folkbokförd hemma så om jag måste till typ vårdcentralen eller ett sjukhus så måste jag åka hem, och de är sjukt långt. Så hon kanske kan kika i min hals och avgöra hur jag ska göra. Jag har sån sjukt jobbigt hosta :( kanske dags att börja fundera på att köpa hostmedicin? (a)

Åh, jag har föresten hittat en i Katrineholm som säljer undulatungar :D yaaaay! Och han tar bara 100:- / st. Dom är leveransklara den 5 oktober så då ska jag åka dit och köpa en :) Buren fixar jag nu i veckan, kanske idag redan.


lite busigt eller ;)

Pussen / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0