Morn morn!

God morgon! Jag lyckades faktiskt somna ganska så snabbt igår. Fast jag har ju inte sovit allt för många timmar.. Nu springer jag runt i lägenheten i min förlilla? mjukisdress-överdel (fråga mej inte varför jag använder den?) och fixar och donar. Sminket är klart, ska bara platta håret och klä på mej vilket kmr ta ca en timme med tanke på att jag inte har en aning om vad jag ska ha på mej idag och de ryktas om att de är klassfoto vilket inte gör de hela lättare! Äta frukost måste jag göra också! De är faktiskt viktigt! Fast de finns ingen mjölk hemma så var dricker man då? Macka utan att dricka nåt? UÄCK! Jag som knappt kan äta bröd över huvud taget om morgnarna ska nu sitta och äta de utan att fukta strupen med nåt. Haha poet? ;)
Ne nu måste jag fortsätta! Har bara en timme på mej typ :p



Puss! / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0