Morning

God morgon! Hann inte blogga hemma eftersom att jag gick upp kvart i 7, men bilder blev de iaf! Usch jag sov bara 4 timmar inatt :( Jag är skapligt trött, men jag får sova på tåget hem sen i eftermiddag.
Sitter i skolan och har precis börjar Projekt & Företagande. Vårat nuvarande och första projekt är modevisningen som vi ska ha i december. De blir troligen en 50-tals modevisning och den blir kanske på Elite Hotel här i Örebro och de skulle verkligen passa perfekt med deras gamla, höga fönster och stor kristallkronor i taket! Jag och min grupp kommer att sköta make-up delen den här gången vilket betyder att vi ska sminka modellerna. Bara att börja leta inspiration!

Idag har vi prov om hårstråets uppbyggnad och jag håller tummarna för att de kommer gå bra! Gör de ni också, håll tummarna för mej! Men de skulle bara vara som ett lätt test så de blir nog inga problem.

Idag slutar jag en halvtimme tidigare för jag och b-friend ska ju med tågen hem till Dalarna. Gud va skönt att få komma hem till byn och iväg från storstadsstressen, nog för att jag gillar de, men endå ;)



Pussenvah! / F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0