Mycket att göra idag

Godmorgon alla söta människor :) Jag har nyss klivit upp ur sängen efter att ha legat och myst med b-friend ett tag.
Nu står han och lagar mat åt oss, idag blir de kokt korv och pasta. Mums! Jag ska ha 3 korvar, minst! Hahah, jag behöver ju inte gå runt och banta och gå på dietar som sveriges "största bloggare" gör eftersom att jag redan är så smal. Jag kan äta hur mycket jag vill utan att gå upp ett gram, så har de alltid varit och de är riktigt skönt!



Åh gud jag har så himla mycket att göra idag;

Duscha och göra min special silvershampo-inpackning

Gå på stan med b-friend och köpa present till min kusin/guddotter Karin som fyller 2!

Solariet! De finns en massa här på väster men så ett mittemot skolan som såg riktigt bra ut!

Gå ner på ÖBO kontoret och välja nya tapeter till lägenheten

Tvätta

Eftersom att jag fortfarande inte mår riktigt bra så är jag ju inte i skolan idag = mer bloggande!
Men jag har ju en del att göra också, jag ska bara ta de lugnt och inte stressa för mycket utan göra allt i min egen takt.

Nu äre mat!
Hörs senare! Pusssen / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0