Nyduschad och fräsch!

Hej på er! Här sitter jag nyduschad och myser (:
Idag har de inte hänt så mkt, men de ska de väl inte göra när man är sjuk heller I guess? Dock resulterar ju de i att de inte finns nåt att skriva om, vilket är synd. Jag har inte skrivit så mkt dom senaste dagarna kanske ni har märkt men de är för att de jag gör om dagarna är i stort sett att se på film och hosta, så då har jag recenserat denna helg, hehe.
Men på fredag ska jag vara upp på benen igen har jag bestämt. Då äre ju fest här för att fira mig som fyller 16! De ska bli så kul. Fast de kmr bli rätt för mkt fullt. Jag menar, de kommer folk ända från Skövde! Oh yes, jag är verkligen jätteglad för de. Ska bli så kul att få träffa Niki igen! <3 Och alla typ "får jag ta med en vän eller två?" och jag säger bara: "ja visst, de är lugnt!" Menmen, vi får väl se hur de går.

Imorn måste jag in till stan för att köpa hostmedicin! VIKTIGT! De får jag inte glömma. Påminn mej! (a)



Skriver mer sen om jag hittar på nåt att skriva om! Vad tyckte ni om Beyonce filmen jag la upp tidigare föresten? Visst blir man glad när man ser sånt! More Beyonces in the world thanks!
Pussipussilussipuss / F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0