plugget yaowwww !

Hej hej! Sitter i skolan och har engelska i skolan, vi slipper klassrummen om vi vill yah! Haha shit va ful den där meningen blev :P Efter engelskan äre matte och sen styling. Fast jag måste ju gå en halvtimme tidigare idag för b-friend ska möta upp mej vid skolan då och sen så slänger vi oss på tåget :) Så jag slutar alltså om 3 timmar och 37 minuter exakt! Provet idag gick suveränt, jag är jättenöjd! Efter provet fick vi en rast och sen när vi kom tillbaka fick vi fruktsallad med grädde av kära Victoria (stylist läraren) fast grädden tog slut innan jag hann få nåt för tjockisarna i Stylist09a hade käkat upp typ allt :( jävla tjockisar :*




Klämirumpan! / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0