Sjuk :(

Här sitter jag och hostar och har mej. Jag har verkligen asjobbig hosta! Jag gick ju såklart hem efter skolfotograferingen idag och sov i 3 timmar, gud va skönt de va. Jag skulle ju också gå till skolsystern och prata med henne men hon va ju såklart inte där inte, även fast hon borde vara de :O Så skolsekreteraren sa att jag ska gå hem och ringa sjukvårdsupplysningnen (usch vilket jobbigt ord) och höra lite med dom om hur jag ska göra. Jag är ju folkbokförd hemma men jag vägrar åka 17 mil hem bara för att nån ska få vispa runt med en tops i min hals. Köpa hostmedicin måste jag nog också göra, de känns väldigt behövligt.
B-friend håller på att laga mat nu, de blir kokt korv och makaroner idag! Mums!




Nä, nu ska jag hosta vidare. Skriver nåt sen (hah gud va ambitiös jag är då)
Puususususus / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0