Solariet / tvättstugan

God kväll! haha :)
Blev solariet idag iaf! Tog en halvtimme och gooood va de började brännas efter en kvart :( de gjorde ont ju! Men brun blev jag iaf :D Ni kan ju jämföra, dom två första bilderna är tagna efter solariet (lite sliten hehe). Jag fick sån hemsk huvudvärk eftersom att jag inte hann dricka ordentligt med vatten före, men de kommer jag aldrig mer göra om! Jag va iaf duktig och drack två glas loka när jag kom hem och vilade ett tag så de gick över väldigt snabbt.




Jag och b-friend har nyss varit i tvättstugan, vi ska ner dit igen om en kvart och slänga i mer tvätt. Nu har vi lärt oss hur de funkar iaf, gud va skönt. Vi har tid fram till 12 så nog ska vi hinna tvätta resten också, de blir ju en hel de kläder att tvätta när man heter Felicia Ranta, jo den mesta tvätten är ju min :P oopsi!

Nu blire tv:n ett tag. Bloggar mer senare!
puesssss / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0