Sry för dålig uppdatering!

Hej allihopa!
Förlåt för att jag har uppdaterat så dåligt idag. Men jag gick ju hem från skolan eftersom att jag inte mådde så värst bra. Så jag gick hem och slocknade på soffan på en gång. Sen kikade vi på Remember the Titans, en asbra film verkligen! Men jag har inte hängt med så bra eftersom att jag har suttit och bloggat i skolan när vi sett filmen där , oopsi! Vi ska skriva nåt om filmen sen och jag jobbar ihop med käraste Felicia och Johanna :)

Efter filmen blev de mat, kycklingwook och pasta fick de bli idag. Men jag måste säga att spaghetti inte alls passade bra till de eftersom att man måste ha ketchup på pastan och de är inte alls gott till kycklingen :S haha whatever nobody cares.
Sen satte jag mej och spelade cod4, haha nerdy! Men vafan, jag tycker att de är fett kul :D hahah! Sen kom bästa Emma upp en stund, även hon provade att spela lite fast de första hon gjorde va att döda en teammate, men Emma är hård, hon är inte att leka med hon eller ;) :* Vi såg på filmen Walled In också, de va okej faktiskt, lite läskig på nåt vis. När hon skulle med bussen så cyklade jag med henne dit så att hon skulle hitta, haha tur att nån kan väster då! Daah?

Nu har vi nyss kikat klart på Beck - Moneyman, de va bra! Men Beck ÄR bra :)


Ser ni mitt söta halsband? De är mitt konfirmationskors och ett hjärta som jag fick av familjen när jag sutade 9:an (:
Jag tyckte att de blev snyggare att ha båda på samma kedja.



Bloggar mer imorn, nu vet ni ju vad jag har gjort idag iaf! Jag ska inte til skolan imorn eftersom att jag gick hem idag, jag mår ju inge bra. Så imorn blire nog fler updates :)
Puss & Godnatt / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0