Trevlig hemmakväll med b-friend.

På kvällen blev det ett väldigt funderande över vad vi skulle käka. Tillslut kommer min smarta pojkvän och slänger ur sej "Äh, vafan vi köper en pizza och delar på" Det var liksom ett "Baby I can see your halo" moment. Jag äter aldrig pizza nu för tiden, förr var det typ 3-4 pizzor i veckan, minst! Jag lovar det är sant. (Shame on me) Men jag älskar det! Åh gud va gott det var :D Okej, nu låter jag som nån tjockis som väger 90 kilo i 15 (nejfan jag har ju nyss fyllt) 16 års ålder, men nejnej. Jag väger inte riktigt 50 kilo och det är jag nöjd med. Jag är glad över att mina höftknotor och revben inte syns längre, det är mkt snyggare så. Vem vill se ut som en hög skinn och ben? Not me! Jag bryr mig ärligt talat inte om vad jag äter, that's it. Nog om det haha.

Efter maten har vi bara suttit legat i soffan och myst (:
Psssst.. imorn firar vi 11 månader, det är nästan ett år! Jag ska nog ner på stan efter skolan imorn och kanske köpa med mej nån liten överraskning hem :) Eller kanske inte, ICA får duga, hah!
Men när vi firar ett år, vad ska man göra då? Jag vill ju helst resa nånstans men jag går ju i skolan och vi har inte överflödigt med pengar direkt.. Nån som har nåt bra tips? Snälla, jag behöver verkligen hjälp. För jag vill verkligen inte sitta i denhär lägenheten och bara göra samma sak som vi alltid gör.

Puesss vah! / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0