My day.

Hejsan! Sry för dålig uppdatering idag, men de är en del som har blivit gjort.
De va tydligen ingen slags fotografering i skolan idag, jag som hade fixat mej och allt. Who cares? Alltid trevligt att vara lite extra fin ;)
Vi va som sagt ut i skogen idag på Naturkunskapen, de sög rakt igenom. Vi skulle mäta pH-värdet i jorden och mäta ljusstyrkan på olika höjder och avgöra om marken där var näringsrik eller näringsfattid. Som att en blivande stylist behöver ha kunskaper om jord?  Tror inte de va.

När jag kom hem så cyklade b-friend iväg och handlade lite och jag diskade och sen gjorde vi fiskpinnar och mos, som Johanna betämde åt oss ;D Men de va riktigt gott faktiskt. Sen somnade jag ett tag i soffan, eller minns jag fel? Aja, vi drog senare ner till ÖBO konstoret här i Markbacken för att bestämma nya tepeter till lägenheten. Det blev nån slags svart-grå randig till sovrummet och en grå till badrummet. De kmr bli skitsnyggt i badrummet med tanke på min rosa/leopard-tema som jag ska ha där :) Efter de var vi på introduktion i tvättstugan. Vi fick inte se på en enda tvättmaskin, bara en skärm som satt på väggen inanför dörren som man fick logga in på och boka tid och greja. High-tech tvättstuga. Vem har en sån om inte Felicia herself? ;)
Sen efter allt de har vi faktiskt inte gjort så mkt mer.


Åh! Vad jag älskar min leopard blus, Grrrrrr ;)


Kisses / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0