Vågar inte sova själv :(



Oh nooo :( De är verkligen sant, jag vågar inte gå och lägga mej. Jag ska ju sova första natten helt själv i lägenheten. Klockan är halv 1 och jag är inte i säng än! De här går inte jag får panik :( Varför är jag rädd för så mkt för? :'(
Jag sitter iaf här i min mysdress (överdel) och försöker bli trött, men jag är så skräckslagen av tanken att sova själv så jag sitter bara på helspänn och måste ha nåt att göra hela tiden. Tänk liksom vad som kan hända och lilla jag vore hjälplös utan b-friend som skyddar mej. De kan börja brinna, nån kan göra inbrott (inte för att dom skulle komma in med tanke på säkerhetskedjan), nån kan spränga hela huset, jag kanske råkar självdö och ingen kan återuppliva mej? Nej usch o fy :(

Tyck synd om mej idag så kanske, kanske jag kan må liiite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0