Visste ni att jag är helfinsk?

Åh! Jag såg nu att jag faktiskt har haft en läsare från Finland!
Haha, börjar jag bli internationell nu? ;) Det vore inte helt fel!
Välkommen till min blogg i alla fall! Hoppas du fortsätter läsa den (:

Vi tar det på finska också va:
Näki, että on olemassa joku, joka lukee minun blogi Suomessa!
Haha, minä alkaa tulla kansainvälisen nyt? ;)
Tervetuloa! Toivottavasti jatkat lukea (:



Jag är faktiskt helfinsk. Visst, jag är född i Sverige men jag anser att det har och göra med släkten/ens föräldrar, inte var man är född. För en katt som är född i stallet är inte häst! Tänk om en gravid afrikan kommer till Sverige för första gången, på semester, och så är hon höggravid och måste föda i Sverige, inte fan är väl barnet svenskt bara för de? Haham nä tänkte väl de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0