-.-

Nu är jag hemma i Dalarna igen, mycket kan hända under en natt.

Det är nämligen så att min pappa och bror är i Tjeckien med sitt hockeylag på cup. Halv 1 inatt ringer mamma mej och säger att pappa har varit försvunnen där nere i ett dygn och att morbror och morfar är påväg att hämta mej. Jag får panik och börjar packa fort och sen åker vi hemåt. I bilen får jag veta att Interpol söker efter honom och att han är efterlyst i hela Tjeckien. Halvvägs hem ringer mamma och säger att han precis har kommit tillbaka till hotellet. Han hade bara glömt bort vad det hette och gått runt och letat (i ett dygn?!) utan att fråga om hjälp såklart, min pappa har ett rövhål i skallen, inte en hjärna som vi andra.
Jag blev så förbannad! Och är det fortfarande! Jag missade första dagen i skolan efter lovet och ett möte. KUL.
Den karl skulle bara våga ens ta ett andetag i närheten av mig nu ;o
Han ska ha tur att han är min pappa för annars hade jag inte tvekat på att döda honom 50 gånger!

Jaja, det var min natt. Nu ska jag till mormor och morfar och käka och sen ska jag åka hem till Örebro igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0