080410

Hejsan!
Bloggandet från min sida har varit uselt. I know.
Nu är jag i skolan och har datakunskap men orkar dessvärre inte göra ett skit så Facebook räddar mig. Vilket för den delan resulterar i att jag får plugga hemma ist. Sen har jag svenska och sen ska jag dra hem.
Jag måste springa ner till ÖBO kontoret så att dom får ta en kopia på anmälan och sen måste jag städa hela min lägenhet. Jag har muffins överallt efter ett rätt häftigt muffiskrig med killarna och Emma igår. Vilket för den delen resulterade i att jag kutade runt med muffins i hela ansiktet och håret, jag som badade igår. Hm.
På tal om att jag badade! Jag pratade med polisen i badkaret samtidigt som jag rakade mina mer privata delar, det kändes lite konstigt faktiskt.
Ikväll drar jag till ungdomsmottagningen med Emma och fixar minipiller, äntligen! Efter det ska jag bara ta det lugnt och njuta av att ha mina kära vänner runt mig.


Arditas coola solglasögon! Jag har beställt likadana! Dom kommer från H&M.


Emma får fylla ut med en söt bild också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0