120410

Hejsan bloggen!
Min frånvaro växer men jag har andra saker att prioritera också så tyvär får ni vara utan mej ibland ;)
Min mobil har blivit stulen så bra bilder är något ni inte kommer få på ett tag. Jag måste fixa en ny först.
Våren är verkligen här också! Tidigare idag när jag gick till skolan så möttes jag av en fjäril, jag har sett blåsippor och vitsippor och fiskmåsar och solen steker verkligen! Jag mår bra nu. Jag längrat efter att sommaren 2010 ska börja så att jag får göra den till den bästa sommaren någonsin!
Ikväll är det öppet hus på skolan också och jag ska jobba i salongen. Jag tror det kommer bli jättekul! Min kusin och min ingifta faster kommer och kikar på skolan så det kommer bli skitkul att få träffa dom också!



De va en kort liten update! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0