150410

Mitten på april. Tiden springer iväg och snart är det sommar.


Hejsan hörrni!
Just nu sitter jag i skolan och har datakunskap. På matten körde vi sänka skepp och jag förlorade mot Louise. Jag som hittade min mattebok igår efter att den har varit försvunnen riktigt länge så får jag inte ens plugga, doh'
Snart slutr jag eftersom att vi tydligen inte har någon svenska idag.
På vägen hem ska jag kila förbi vid ICA för att kolla om mitt paket från H&M har kommit. Min mobil har blivit stulen och jag har tackat ja till att få min avi på den så nu kan jag inte hålla koll på när paketet kommer.

Igår kväll grillade jag med mina homies. Vi var nio stycken och vi grillade kyckling, fläskfilé, lövbiff och hamburgare. Grillat är läskigt gott! Men det är väl bara för att jag är grillmästarn ;) Det var iaf jättemysigt! Vi satt ute i mörkret och spelade skön musik  på mac:en. Jag och Emma sprang runt och lekte kull över gräsmattan för att sedan tillslut ramla omkull i varandras armar. Emma är den bästa.

Här får ni ett litet klipp på världens skönaste människa, Tabby!
Jag ska för den delen klippa mig som hon snart, jag ska färga ljusorangea slingor i hela håret också! Jag tror det kommer bli skitsnyggt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0