260410

Hejsan!
Idag är det måndag, ny vecka och nya kuligheter.
Just nu sitter jag på min sista lektion, det ska bli riktigt skönt att få gå hem i detta härliga väder, solen skiner i Örebro och det är verkligen varmt ute!
Jag hade nyss lunch, spenderade den med Emma och Ida :) Sen drog vi till Hår & Nagelbandet och bokade tid för klippning/färgning till mig, jag fick tid redan på onsdag! På vägen dit bajsade en fågel på Emma haha, jag gick aldeles bredvid henne och så hör jag "SPLÄTT" rätt på hennes väska och arm, jag lovar er det var en riktigt redig måsskit, den var aldeles gul och äcklig. Jag räddade Emma med en tampong som jag och Ida torkade av henne med.

Jag slänger upp bilder på hur jag ska klippa och färga mitt hår sen! Nu måste jag hänga med på lektionen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0