280410

Hejsan!
Idag är det onsdag och vet ni vad det innebär?
ATT JAG SKA KLIPPA MIG OCH FÄRGA HÅRET IDAG!
Åh jag vill kuta till salongen nu men det är två timmar kvar.

Skolan gick bra iaf, sista lektionen skrev jag nationellt prov i engelska, -writing. Det gick jättebra och jag är 80% säker på att jag skrev MVG på det provet, känns underbart!

Här får ni en sista bild på mitt platinablonda hår;


Och jag lovar, när jag har lite nya bilder sen så ska jag fixa en ny header. Den jag har nu ser ju rätt ut sagt förjävlig ut, hehe.

Fick mail från URF idag också. Artistsläpp #2 var igår vilket gör mig överlycklig!

Lär mer om reggaefestivalen HÄR


Kommentarer
Postat av: erikaolsson

lust och sälja ditt blonda löshår till mig för nån billig slant? (A)

2010-05-01 @ 14:31:51
URL: http://erikaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0