290410

Hejsan!
Just nu sitter jag i skolan. Härligt med torsdagar; lång sovmorgon och endast tre lektioner i samma klassrum, score!
Nyss på rasten var jag, Louise & Shewit ute på äventyr! Vi klättrade över att tak på skolgården och över ett staket och in på någon innergård där det fanns en rutchikana (varken jag eller Lojs har kommit på hur det stavas). Sen var det nåt golbög i klassen som tjallade på oss så Murre (matte-, datakunskapsläraren) sa åt oss att avbryta vårat äventyr och komma in igen.
Idag har jag utvecklingssamtal, ni får hålla tummarna för mig! Jag vet att jag ligger efter med mycket inlämningar i skolan men förutom det så ska det nog inte finnas något att klaga på. I'm a good girl though!

Med hjälp av PhotoBooth kan man hitta sina fula sidor, trust us!
Så jag och Louise bjuder på några hemska bilder a.k.a. the ugly truth.

Louise

Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0