Evening.

Godkväll på er!
Det är snart sovdax men jag tänkte skriva ett litet inlägg till er först.

Idag hade jag utvecklingssamtal vilket gick bra, det enda är väl att jag ligger efter med lite uppgifter men det fixar jag nästa vecka! Efter samtalet drog vi upp på stan och åt pizza- och tacobuffé på Planeten, alltid lika gott! Sen åkte vi hem och tog det lugnt här ett tag. Sen bar det iväg vidare mot Willys för matshopping. Där började jag känna mig sjuk, febrig och ont i halsen, usch det var inte bra för imorn är det ju valborg. Men jag mår lite bättre nu så vi får hoppas att det håller sig bra till efter helgen i alla fall. Själv åker jag hem till Dalarna imorn och firar den med folket hemma i byn. Ska bli riktigt kul! Var ska ni fira eran valborg och hur?
Efter Willys åkte mamma och pappa hem igen och mina homies dök upp en efter en, love em'

Sådär, nu är det sovdax! God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0