I'm so good.

Hej igen!
Nu är jag hemma från skolan.
Idag har jag avverkat tre prov varav ett är mitt första nationella prov på gymnasiet! Feels great!
Jag skrev ju ett prov imorse om entrepenörskap vilket gick bra. Sen hade jag prov i ansiktsrengöring & festmake up på 50 min vilket jag klarade och sen gjorde jag ett nationellt prov i engelska, det var taldelen då vi skulle diskutera två och två om jobblivet på engelska och det gick galant!
På sista stylistlektionen var skådespelaren Anna (vimsiga Frida i Pelle Svanslös) på besök för att våran lärare Victoria skulle ge henne en ny look. Det var riktigt kul att se på och att höra om hennes erfaranheter!
Jag slapp dom två sista lektionerna eftersom att jag varit så duktig idag så jag fick skjuts hem med Felle.
Nu har jag nyss badat Barbie och ska snart ta tag i lite städning, disk och kanske tvätta lite.
Grym fredag!




Kommentarer
Postat av: malin

sv: haha jag tog skorna som jag tränade i ^^

2010-04-26 @ 06:16:54
URL: http://maybeemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0