270810

Efter plugget (lek i stadsparken) blev det stan med Emma och Ardita!
Jag fick med mig två st bodys från Monki på rea, 60:- styck! Lägger upp bilder sen. Jag hittade även en helt underbar skjorta i tunnt, ljust jeanstyg för 300:- jaja vi får väl se hur det blir med den.

Jag snackade lite med min frisör Tove (världensbästa) igår om en fundering jag har haft ett tag nu. Hon var väldigt positiv och så även min hantverkslärare Victoria (också världensbästa).
Jag känner att jag börjar bli för "gammal" för jätteblont hår, känns lite fjortis faktiskt och jag har ju varit blond sen sexan så nu är det dags för en förändring. Så, ..jag ska färga sandbruna slingor!! Det känns som att det är lite mognare på något vis och mer naturligt. Då jag redan enligt färglära är en s.k. "varm oliv" så har jag också bestämt mig för att köpa bruna linser för att förstärka det varma i mig. Jag känner att jag kommer trivas bättre så. Vad tror ni om det?

Iaf, nu behöver jag eran hjälp! Jag vet att ni är en del som läser min blogg (besöksrekord igår!) så jag skulle verkligen uppskatta jättemycket om ni hjälper mig lite. Det är så att jag vet inte vilken färg jag ska ha på linserna.
Jag har gröna ögon ( klicka på bilden!) och jag tvekar mellan två olika bruna färger.


Jag vill ha riktigt intensivt mörkbruna ögon, men samtidigt vill jag att det verkligen ska synas att dom är bruna.
Ni får jättegärna kommentera vilken av färgerna ni tycker att jag ska köpa (brown eller hazel). Tack!


Kommentarer
Postat av: Evelina

när jag hade mina hade jag hazel färgen!

du kan ju kolla tillbaka på om det finns någon bild från tävlingen så kan du se hur bruna dom blev på mig.

haha, hoppas det hjälpte dig lite i alla fall :)

2010-08-27 @ 19:16:56
URL: http://evelajnu.blogg.se/
Postat av: Niki

ey min kompis har haft båda.. men brown var enligt mig snyggast. Dom var väldigt intensiva och djupa om man säger så men man såg verkligen att de var bruna och inte svarta eller någon annan mörk färg. Go for it!

2010-08-27 @ 23:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0