BACK IN THE CITY

Tjo!
Jag är nu alltså tillbaka i Örebro! Ska snart sova min andra natt här :)
Jag trivs jättebra och familjen är så snälla!

Igår tog jag bussen in till stan så kom Hilmo och Alin och mötte mig! Vi drog till Karl Johan och pimpla vin hela natten. Sen kom Jessicka, Gina, Barre och Hussein och joinade. Och kvällens största glädje? -Ni kommer ihåg Mr X va? ;) Vi har inte setts på över tre månader och igår träffade jag han igen, tårarna var inte långt borta! Och Jonas såklart :)
Underbart att få träffa alla igen, ni är guld värda för mig <3

Idag har jag suttit inne nästan hela dagen. Lite före sju drog jag ner på stan där jag umgicks med Louise! Sen skulle hon gå och dansa så då var jag med Ardita istället. Jag har saknat mina flickor från klassen så mycket! <3
Det fanns för mycket att prata om efter sommarn kan jag lova, alltid lika kul att få prata med flickorna :)


Felicia, Louise, Ardita, jag och Johanna! Hela gänget föutom Emma och Shewit. Jag älskar mina tjejer <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt kul att ses igen!! :) puss på dig!

2010-08-23 @ 01:14:57
URL: http://louisefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0