HOME AGAIN

Nu är jag hemma i lilla Långshyttan igen efter några dagar i Skövde!
Igår var vi Hjo och gick längs hamnen. Vi doppade fötterna i Vättern också, men fy det kändes som minusgrader, det värkte riktigt ordentligt i fötterna! Sen kom det tre ankor och ville bli vän med mej haha! Dom ställde sej på rad aldeles framför mig och bara tittade på mig. Sen såg dom mitt gula nagellack och vill äta mina fingrar och en av dom började nafsa på min tå haha!
Efter Hjo åkte vi tillbaka till Skövde igen, jag och mammsen tog en snabbrunda på stan och köpte ett par gråa mjukisbyxor och ett par baggyjeans till mig på rean på Bik Bok!
Sen gick vi hem, usch va jobbigt det var! Sen kom Niki och jag umgicks med henne på kvällen tills hon åkte hem :)

Just nu är jag hemma hos pappa för här finns det internet! Mamma har inte fått det än :( drygt.. så just nu tankar jag SATC 2 som jag och mamma ska se senare!


Niki, haha söt!


Kommentarer
Postat av: Niki

Haha shit, ingen vacker syn de där :D

2010-08-01 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0