LOUISE

Efter att jag varit hem och käkat och duschat idag så drog jag ner på stan och mötte upp Louise, vi tog en kaffe på donken (traaashy), vi frågade om några vuxna ville köpa ut Ipren till Louise på ICA eftersom att man måste vara 18 (HAHA) och sen vandrade vi runt lite. Sen mötte vi upp killarna och umgicks med dom. Efter ett tag drog Louise hem men jag umgicks med killarna i nån timme till. Så jag kom precis hem!

Jag hade så himla kul med Louise (och Shewit var med på ett litet hörn) på rasten idag, vi fuckade verkligen ur. Körde grov dancehall och härjade runt.
Såhär kan en vanlig rast/skoldag se ut för mig:















Linnéa, min assköna mattelärare (ni vet Murre?) och jag!

En del av klassen i vår salong! :)
Vissa bilder var vekligen hemsk fula, men lev med det, man måste ju bjuda på sig lite!

Idag har det varit en Louise-Felicia dag, jag har så kul med den tjejen! Skratt hela tiden typ, inte en tråkig sekund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0