sista0810

Shulululu som alla mb-folk säger! Även jag :) haha!

Började kl 8 imorse och hade matte (jag har valt matte b som iv-val), sen hade vi håltimme i två timmar och fyrtio minuter så jag, Louise, Johanna och Shewit drog upp på stan. Vi satte oss mitt i stan utanför nån godisbutik och bokstavligen skämde ut oss, eller jag och Shewit iaf. Jag slår på musik (Beenie Man) högt på dator bara för pinsammheten skull, men jag stängde av typ direkt, och Shewit sätter sig och beatboxar även fast hon inte kan för fem öre, hahaha! Jag filmade lite också, ska klippa ihop det sen så slänger jag upp det i bloggen.
Sen drog jag och Shewit ner till min frisör (läs: hårgud) och snackade ihop oss lite om mitt hår. Någon dag nästa vecka kommer det ske en ganska stor förändring med mitt utséende, men jag säger inte när ;) Det får bli en överraskning!
Sen drog vi till matsalen och käkade och nu sitter vi och väntar på våran lärare, vi började för snart 20 min sen men han har inte kommit än, är det nu man ställer sig upp och skriker "SCOOORE!" ?


Mina fina på stan! (Shewit, Johanna & Louise)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0