SOON IT'S GONE

Var hos tandregleringen i Falun tidigt imorse för att checka läget med tandställningen. Allt gick bra och den 27 september ryker tandställningen, underbart! Fick en del skäll för min smileypiercing också "ja hon har en sån där pisring ser jag".. Ah jag har en fisring också vill du se?! gubbjävel Usch va irriterad jag blir. Dom proppar munnen full med skrot på mig (i begged for it i know) och jag får inte ens ha en liten ring? Så tills nästa gång måste jag ta ur den, surt -.- Jag hoppas inte hålet växer igen då för då kommer jag aldrig mer kunna pierca mej där för det har typ blivit hårt där, o då ska gubben få sota för det! Jaja, life's hard sometimes.
När jag kom hem gick jag och la mig och sov. Det behövdes verkligen fast jag är fortfarande trött.

På eftermiddagen var vi in på socmöte i Hedemora, det blev mest ett vara-social- och-dricka-kaffe-och-småsnacka möte. Som ett litet avslut på det hela eftersom att jag ska gå hos kära fältgruppen i Örebro istället! Det enda som återstår här är ett litet avslut med min handläggare imorn, men det kommer nog gå fort.
Jag lämnade up idag också, det gick lika bra som vanligt! :) Duktig är jag.


Jag är lite konstig som lägger ut 12 bilder på min mun, men jag är så glad att jag blir av med den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0