031210

Dagarna bara swishar förbi och vi är nu inne i den sista månaden på året. Hoppas December blir en bra månad!
Idag har jag varit på praktiken (alltså i skolan) och plockat undan efter öppet hus igår och tillsammans med Elin klippt 300 infolappar om Plusgymnasiet Örebro:s blogg samt Facebook-sida. Efter praktiken drog jag till öppenvården och lämnade up vilket gick bra, sen bokade jag tid hos Tove (bästa frisören i världen) och den 29:de blir jag mörkare! Tråkigt nog ska hon sluta väldigt snart så ni som vill uppleva the God of hair borde boka tid NU! Sen tog jag bussen hem och här har jag inte gjort ett skit, har väldigt tråkigt faktiskt.. Kanske ska träffa en vän senare men det visar sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0