061210

Hejhopp!
Idag var jag i plugget (där jag har praktik). Trodde jag skulle börja jobba på min projektrapport men icke sa nicke idag har jag hållt på med naglar hela dagen! tre stylist-ettor från skolan ska vara med i en musikvideo, vilken får ni inte veta än ;) Så jag ryckte in och hjälpe nagel-Lena att fixa deras naglar med diamanter. Fick även prova på att göra lite på geléförlägningar som tjejerna fick. Tyvär tog jag inga bilder men det blev assnyggt iaf! Fick även börja lite smått och lägga grunden till en make up på två av tjejerna innan dom skulle iväg till inspelningen.
Nu är jag hemma och har inte alls så mycket för mig, vi får väl se vad dagen har att bjuda på för skojigheter :)


Haha, dagens oseriösa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0