071210

Hej på er!
Idag valde jag att jobba hemifrån istället för att gå till skolan vilket var skönt då jag kunde sova lite extra :) Det är alltså en del av en projektrapport jag jobbar med.
Jag kom hem från Coop i Marieberg för ett tag sen där jag var och handlade med mamma-Helena och Amanda, fick med mig en hel del behövligt! T.ex. ett kilo godis ;)... Ja, faktiskt på pricken ett kilo, så kung är jag! Dock proppade jag i mig té, mackor och avokado nyss så nu orkar jag inte ens äta utav det..
Postade även ett viktigt brev som jag glömt bort, till tingsrätten. Det är så att jag återigen har rättegång, dock som målsägande den här gången då jag fick min ytterdörr sönderslagen på en fest jag hade för ett år sen, i Markbacken som jag själv har fått betala från ett av mina sparkonton. Så håll tummarna för mig på måndag så att jag får mina pengar tillbaka! Jag vill ju trots allt använda sparpengarna till det som jag hade tänkt -körkortet.
Nu ska jag jobba vidare med projektrapporten och sen förhoppningsvis gå och lägga mig i tid idag, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0