081210

Hejsansvejsan!
Idag var jag i pugget som vanligt! Idag har vi städat lite och mest tagit det lugnt :)
Efter skolan lämnade jag up och drog sen hem, käkade och fixade i ordning mig och sen till stan igen där jag mötte upp Louise från skolan för att ta bussen till Vivalla där vi hade dancehallträning. Min första någonsin och det var hur kul som helst! Jag ska helt klart börja i januari när en ny termin sätter igång, kommer bli skitkul :D Åh jag är så taggad! Efter det hängde vi lite med några av Louises vänner i centrum, för sköna killar kan jag lova! Gud va kul vi hade! Sen bussen tillbaka in till stan där jag tog en kaffe på Pressbyrån på Järntorget och sen vidare hem till Adolfsberg! Nu har jag precis fixat i ordning mig inför natten och ska snart ta en date med kudden, ska bli skönt att sova!

Jag hinner tyvär inte med dagens önskning idag så vi kör en dubbel imorn, ok? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0