091210

Hejhej!
Idag gick jag upp vid 7 och slängde mig i duschen och gjorde i ordning mig utan att behöva stressa. Vi började egentligen 9 men jag och Elin kom överens om att åka dit till 10 istället. Jag hann t.o.m. äta frukost vilket jag aldrig annars hinner! Dock gick allt åt helvete då jag först hittade en mask i min avokado och en av katterna började slicka bort smöret från min macka.. Så se upp för mask och smörslickare vid frullebordet!
Jag och Elin hade sjukt kul idag i skolan, oj vad vi har skrattat! Allt började med Elins sköna "trycker man på replay om man ska svara på ett mail?" Replay... mja om du vill höra låten igen så, HAHA! Det heter ju såklart reply. Sen gick det bara utför och oj vad kul vi hade! På lunchen tog jag även en sväng till solariet (Meddo en bit ner för gatan) och solade i en halvtimme, skönt! Det var 2,5 månad sen jag solade sist nu..
Efter skolan tog jag bussen hem och har har jag suttit vid datorn, sovit i 1,5 timme och ätit äggmackor och kikat på Robinson med familjen som jag bor hos, mys! Jag vet inte riktigt om jag ska kalla dom "familjen", då kanske ni tror att jag menar min riktiga familj? Och det känns ju lite som att jag retarderar er genom att varje gång skriva "familjen jag bor hos". Jaja, livets små i-landsproblem ;)



Nu ska jag ta en kopp té och en god natt-cigg. Hörs imorn!

Kommentarer
Postat av: Lojs

hahaha johanna smsa mig imorse å ville också ha en :D Gina walla :D fett fina smycken har dom fått in, en as fin med nyckel!

2010-12-10 @ 21:26:29
URL: http://louisefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0