111210

Hej!
Idag sov jag rätt länge, låg och pratade med Elin i telefon ett tag och sen gick jag upp och åt lunch med mamma och bror. Sen satte vi igång och bakade vörtbröd till julmiddagen jag ska ha på onsdag. Sen sminkade jag mig lite och så åkte jag med mamma till Ica och handlade lite och när vi kom hem hade bröden jäst klart så nu ligger dom i ugnen. Snart ska vi äta pannkakor och tomatsoppa och senare ikv ska jag vara med min absolut bästa barndomsvän Sabine :)


Idag har jag det vanliga sminket och en tofs på sidan, till det bär jag min skjorta från Carlings, mjukisbyxor och långa raggsockor. Så skönt att inte behöva bry sig om hur man ser ut när man kommer hem..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har frågestund i min blogg som avslutas ikväll,

gå gärna in och ställ en fråga eller två om du VILL! :)

http://wictoriapersbrandt.blogg.se/2010/december/5-december-1.html#comment

2010-12-12 @ 18:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0