121210

Hejsan!
Nu är jag hemma i Örebro igen :)
Igår kväll var jag med min barndomsvän Sabine, vi var ute och åkte bil runt i samhället i någon timme, sjukt kul hade vi, fy vad vi skrattade! Och tjejsnack som vanligt såklart, man måste ju uppdatera varandra om vad som händer gällande killar, superviktigt mellan oss!
Idag sov jag länge, gick upp och åt lunch, tröck i mig några ton chili con carne, mums! Sen började jag packa, drog en sväng till mormor och morfar och sa hej också, mina söta kära <3 Sen körde mamma mig till tåget i Avesta.



Kommer ni ihåg att jag fick min ytterdörr sönderslagen på en fest hos min i Markbacken förra året? Imorgon är det rättegång och jag hoppas verkligen att jag kan få tillbaka varenda öre som jag fick betala för dörren.. Håll tummarna guys! Uppdaterar er med hur det gick så fort jag kan imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0