201210

Hej på er!
Så.. vad händer i fina lilla livet? Det är rätt lugnt nu faktiskt, långa och lugna dagar nu när praktiken eller APU:n som jag borde säga är över.
Idag var jag i skolan och idag stod programintegration på schemat, vi disskuterade och utvärderade våran APU och pratade en del om skolans s.k. "spelregler". Sen var jag tyvär tvungen att kila iväg till öppenvården där jag hade möte med min nya handläggare då underbara Teres tyvär slutat.. Mötet gick bra iaf och jag hoppade på bussen hem direkt efter det! Hemma har jag i stort sett inte gjort någonting. Sett på Bella & Tyra Show hela eftermiddagen till kvällen då jag har fått för mig först nu att det är något som verkar kul och intressant, och det är det ju också!
Nu är jag helt ensam hemma förresten, känns lite creepy. Jag är ju mörkrädd och rädd för att vara ensam i större hus. Jag är liksom lite inställd på att jag helt plötsligt kan få se liemannen stå och laga köttbullar i mitt kök, kind of STÖRT med stora bokstäver ja. Nu ska jag iaf ta mig en god natt cigg och sen sova! Imorn skiter jag i skolan och går på stan med Johanna istället, jag ska köpa någon fin top att bära på julafton hade jag tänkt, gärna från Monki! Och så blir det julklapp till lillebror och kusin/guddotter, fler julklappar blir det inte från min sida i år tyvär..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0